Saturday 7 July 2012

salam. okay like seriously lama gila k aku tak update blog ni. omg! rindu k. 
and bila aku baca balik post-2 lama aku. rasa nak gelak sampai pecah perut pun ada juga. 
jiwang kemain :3

okay okay jangan ditanya ada sama aku sihat ke tak. sebab jawapan dia, aku terlebih sihat! and yeah aku nak pindah dah :( selamat tinggal bangi. tipu ah cakap aku tak sedih kan? 5tahun aku dkt bangi. mcm mcm benda jahat dah aku buat dekat bangi ni. keluar malam, shisha semua. and paling sedih. nak tinggalkan kawan kawan aku. yeahh, thats the hardest part :(

tapi dalam dalam sedih ni. aku ada jumpa seorang lelaki, named hyqal okay lek ah! ni aku nak cerita lah mcm mana aku kenal dia, haihh. okaz aku kenal dia dkt bbm. kiranya kteorg ni cinta bbm lew :P so masa 30may tu, kteorg bbm 8jam non-stop. aku ulang, NON-STOP!
dan start situ aku dah mula suka dia and dia pula mcm tahu tahu je so dia minta couple. 
okay to be honest, mula mula aku tak anggap pung hyqal serious. but lama lama aku sendiri yang serious dgn dia. aku pula yang sayang dia gila tahap cipan, and now kteorg dah sebulan :)

walaupun banyak lah benda yang kteorg selalu gaduh, tp alhamdulillah, kitaorang lebih suka bincang dulu apa apa hal. and aku pun taksuka bila ada orang kacau relationship kteorg. sebab tu kalau ada je benda yang aku takpuas hati  aku mesti cerita dulu dkt hyqal. lepas tu nak bergaduh ke apa. belakang cerita. yang penting aku dah jujur dekat dia. oh yeah, dia duduk ipoh,. jauh dari aku :) yeah tapi itu bukan lah alasan untuk aku tak percaya dia, mcm apa yang pernah dia cakap dekat aku masa kteorg mula mula couple dulu " trust and keep loving"  itu lah yg aku follow smp sekarang,

and insyaallah hari sabtu ni kteorg jumpa. dia datang kl. omg cant wait!



i do love you so much and thanks cause be mine HYQAL <3

No comments:

Post a Comment