Sunday 8 July 2012

hi guys :3

okay wait! i miss hyqal :<

okay semua sebab blog aku. aku ni pun satu. takreti nak padam post yang lama lama. okay my fault. 
but serious itu semua kisah lama aku. yg aku sendiri pun dah lupakan. now all i have is hyqal  takde orang lain dah :> so please believe me beby, only you all i have :*

dear hyqal. kita minta maaf sangat-2 kalau post kita yang dulu dulu buat awk makin menyampah dengan kita :3 but please lah percaya. semua tu bukan penting pun dah. yang penting is our love story. kita masing-2 ada kisah hidup sejarah silam bagai kan? semua tu sebelum kita kenal pun. but why must we fight for this reason? seriously i'm sad. sumpah saya lsg taknak bergaduh dengan awak. 

i dont want to argue with you beby :<

but now i hope everything is fine. awk pun mst taknak gaduh-2 kan? yeahh sama lah mcm saya. so kalau awk baca blog ni. saya minta maaf okay?


I'M SORRY HYQAL...

No comments:

Post a Comment